c

Supportfunktioner

Supportfunktionerne er rygraden i vores forretning og understøtter alle områder af Skanska. Uanset om du arbejder inden for HR, kommunikation, marketing, økonomi, jura eller IT, er du omdrejningspunkt for det, vi gør.

Rygraden i forretningen

Som supportfunktion støtter du op om forretningsmæssige initiativer. Du supporterer andre enheder i organisationen i deres daglige arbejde og samarbejder med en bred vifte af mennesker og fagligheder. Du bidrager bl.a. til, at vores etiske grundlag bliver overholdt, og at brand og værdier kommunikeres og efterleves internt og eksternt.

Vær med til at gøre en forskel

Vælger du at gøre karriere hos os, er du med til at gøre en forskel for samfundet og miljøet omkring os. Du bliver en del af et internationalt fællesskab, der har til formål at give den bedst mulige service til andre afdelinger inden for virksomheden.

Vi har fokus på bæredygtighed

Bæredygtighed er en signifikant del af alt det, vi gør. Vi vil være med til at gøre en forskel, hvor vi kan. Inden for bæredygtighed har vi fokus på følgende områder, der relaterer sig direkte til vores kerneforretning og ekspertiser: Sikkerhed, Etik, Grønt, Socialt engagement og Diversitet og inklusion.

Læs om Skanskas arbejde med bæredygtighed i Danmark.

Sidst opdateret: 12-01-2018