c

Kontorassistent til Skanska A/S

Er du serviceminded, omhyggelig, arbejder selvstændigt, og tager ejerskab og ansvar for opgaverne fra start til slut med mange bolde i luften, er du måske vores nye kollega.

Du bliver en del af økonomiafdelingens fem medarbejdere og refererer til økonomichefen. Som det centrale bindeled udfører du en række servicefunktioner på tværs kontoret, lige fra opgaver indenfor eget ansvarsområde til at støtte og supportere kontorets 20 medarbejdere.

Arbejds- og ansvarsopgaver:

    • Modtagelse af gæster, pasning af hovedtelefon, e-boks og infomail mv.
    • Ansvarlig for kontorets drift, herunder indgåelse- og vedligeholdelse af serviceaftaler samt oprydning, organisering, opfyldning mv.
    • Koordinering af mødebookning og servicering i forbindelse med møder og konferencer
    • Bistå ved interne og eksterne events samt kommunikation af disse
    • Personaleadministration, herunder f.eks. personalearrangementer, medarbejder håndbog, ferieplanlægning mv.
    • Kontaktperson til den svenske IT-afdeling og lokal IT-support
    • Deltage i vedligeholdelse, implementering og anvendelse af it-systemer
    • Diverse kreditor- og debitor afstemninger samt løbende bogføring
    • Fakturahåndtering, betalinger og bankafstemninger
    • Andre allround bogholderiopgaver

Du har en serviceminded tilgang til løsning af egne opgaver og i omgangen med dine kolleger, du har fokus på at optimere processer og har drive til at færdiggøre igangsatte projekter.

Arbejdstid:

Arbejdstiden vil primært være indenfor kontorets åbningstid fra 8.00-16.00, vores kontor er beliggende på Havneholmen i København.

Kvalifikationer:

Vi forestiller os, at du har regnskabsmæssig eller administrativ uddannelse, gerne nogle års erfaring fra lignende stilling, og derudover at:

  • Du taler og skriver dansk, kan begå dig på engelsk og svensk
  • Du er rutineret bruger af Office-pakken, har IT flair og gerne erfaring med andre software- og ERP-programmer
  • Det er en fordel at du har erfaring med administration og bogholderi

Personlige egenskaber:

  • Du udadvendt og har gode kommunikative evner
  • Du er struktureret, omhyggelig og fleksibel
  • Du er positiv for nye udfordringer og besidder et servicegen.
  • Du er proaktiv 

Vi tilbyder: 

  • Udviklingsmuligheder i en international koncern med en solid økonomi og stærke værdier
  • En virksomhedskultur præget af ordentlighed, professionalisme og handlekraft
  • Et uformelt og dynamisk miljø, hvor hverdagen er præget af et højt drive med fokus på at løse komplekse opgaver i et tæt og tværfagligt samarbejde 

Ansøgning og proces:

Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte økonomichef Karina Holmegaard på mail Contact eller tlf. 2892 6309.

Din ansøgning behandles fortroligt, og vi beder dig sende denne sammen med dit CV via dette link mrk.: Kontorassistent

Kort om Skanska:

Skanska er én af verdens førende projektudviklings- og entreprenørkoncerner med ca. 35.000 medarbejdere i Europa og USA og en årlig omsætning på 177 Mia SEK (2019)

I Danmark udvikler Skanska kontor, hotel og boliger i Storkøbenhavn og står bag mere end 400.000 kvadratmeter erhvervs- og boligprojekter. Vi har aktuelt ca. 90.000 m2 egne projekter under opførelse.

Sikkerhed og bæredygtighed er en af værdierne i vores arbejde, og vi er, gennem vores høje krav til sikkert arbejdsmiljø og bæredygtigt byggeri, med til at sætte nye standarder i Danmark. Til gavn for os, vores kunder og samfundet.

Du kan læse mere om os på www.Skanska.dk

 

Del
Sidst opdateret: 12-11-2020